lördag 15 mars 2008

Luftslottet Som Sprängdes


Det som är himla bra med att inte läsa böcker när "alla" tycker att man "ska" göra det är att man kan passa på när det är rea *hehe* Precis det gjorde jag nu när jag köpte den sista Stieg Larsson-boken i Millennium-serien för 79 kronor!

Då det är en trilogi vill jag egentligen inte säga något alls här för att inte förstöra för den som har nöjet kvar att läsa boken/böckerna... Jag är VÄLDIGT glad över att jag inte läst på baksidan vad den här handlade om, innan jag läst klart Flickan Som Lekte Med Elden - hett tips!

Men återigen kan jag bara säga som det är - jag är glad att jag läst dessa böcker, för de blev faktiskt bara bättre och bättre. Precis som tidigare, när man i andra böcker tror att de håller på att knyta ihop storyn för ett avslut händer något oförutsett. Love it!
Jag sjunger med i lovsången - mycket bra skrivna böcker med en fantastisk historia! Ser fram emot filmerna nu. Bara att beklaga att Stieg Larsson själv inte får uppleva detta...

Inga kommentarer: