söndag 16 augusti 2009

Hitch


Hitch (2005, regissör Andy Tennant) var en film som, när jag såg trailern sa att det är en jag aldrig skulle se. Inte ens bemöda mig att se en sådan skitfilm.. Då har man inte gjort en vidare trailer...

Sedan lämnade jag filmvalet till D och då blev det visst den här vi skulle se...

Filmen handlar om Alex "Hitch" Hitchins (Will Smith) som jobbar som dating doktor. Japp, låter B, men det visar sig att så inte är fallet. Han blev sviken i gymnasiet av tjejen han älskade och förstod då hur man ska göra. Det lär han ut till folk som har svårt att få den de älskar, med ett lysande resultat.
Men så en dag blir han själv förälskad... Eller?...

Jag får ge mig gällande den här filmen. Den var oerhört underhållande och rolig! Så jag kan faktiskt säga att man bör se den. Kanske inte alltid ska döma så hårt på förhand....

Inga kommentarer: