tisdag 20 januari 2009

Att Älska Som En Porrstjärna, en sedelärande berättelse


Har just läst klart Jenna Jamesons självbiografi och jag kunde faktiskt inte riktigt släppa den. Säga vad man vill, men den här tösen har skinn på näsan.

Jenna Jameson, född Massoli, är som du säkert vet porraktris. I boken får man följa henne från barn upp till dagens datum och snacka om att hennes värld är låååååångt ifrån min egen. Vi är jämngamla (tror jag) och det enda vi hade gemensamt var nog att vi gillade Wham samtidigt... Jag har varit förskonad från vapen, droger, våld och dylikt, men det har inte Jenna.

Jag gillade sättet hon berättar på tillsammans med Neil Strauss. Lättsamt, rycka-på-axlarna-åt-ett-hårt-liv-sätt. Gillar hennes humor. Jo, jag gillar henne faktiskt. Läsvärda 603 sidor.

Inga kommentarer: